Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    Tnx, ook maar een relaxed foto van me rug (haaaat aan die vetkwabbies hahaha)
    Niet volledig uitgerekt (bv lat spread vind ik ook verdomd lastig btw)
    Het lijkt alsof je een kromming in je ruggengraat hebt. Je flanken zijn niet helemaal symmetrisch en de gleuf over je ruggengraat lijkt iets uit te lopen naar links op de foto. Of stond je gewoon niet recht? Veel mensen hebben een kleine kromming door bijvoorbeeld een klein beenlengte verschil.

OT: goede lats en verhouding bovenrug tot taille.
    Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
      Het lijkt alsof je een kromming in je ruggengraat hebt. Je flanken zijn niet helemaal symmetrisch en de gleuf over je ruggengraat lijkt iets uit te lopen naar links op de foto. Of stond je gewoon niet recht? Veel mensen hebben een kleine kromming door bijvoorbeeld een klein beenlengte verschil.

lijkt op milde scoliose, had ik ook al opgemerkt idd..

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Basis is ok, nu bouwen dexiepexie
        Tnx, en word aan gewerkt

Originally posted by Toph View Post

Tnx, en ja zou opzich wel kunnen. Ik stond niet helemaal recht, thats true maar alsnog kan dat wel idd.

Originally posted by aktito View Post
        lijkt op milde scoliose, had ik ook al opgemerkt idd..
        Zal het eens opzoeken tnx.

Deze sta ik ook niet helemaal recht, maar zie je het hierbij ook? Wel een beetje he?

Comment

Tnx, en word aan gewerkt

Tnx, en ja zou opzich wel kunnen. Ik stond niet helemaal recht, thats true maar alsnog kan dat wel idd.

Zal het eens opzoeken tnx.

Deze sta ik ook niet helemaal recht, maar zie je het hierbij ook? Wel een beetje he?
          Daar lijkt het ook behoorlijk scheef te lopen, maar kan niet zien hoe je je benen hebt natuurlijk.
          Train hard or go hormone

Comment

• Omg ik voelde me echt zo slap als een vaatdoek vandaag, buikpijn koppijn, overal pijn eig. Maar toch gewoon aan voeding gehouden, en na avondmaal ging het weer helemaal goed gelukkig

Voel me nu al een stuk beter, dus ff lekker slapen zo en morgen weer knallen ;p

Comment

• Trouwens wel leuk om te melden maybe. Iedereen is hier zo op het internet etc en die theorie. Volgens die voedingscalculator had ik 2600 kcal nodig voor de bulk ik zit nu op +/- 3500 en kom geen vet aan, oftewel mn onderhoud ligt vele malen hoger... ;p

Comment

Trouwens wel leuk om te melden maybe. Iedereen is hier zo op het internet etc en die theorie. Volgens die voedingscalculator had ik 2600 kcal nodig voor de bulk ik zit nu op +/- 3500 en kom geen vet aan, oftewel mn onderhoud ligt vele malen hoger... ;p
                Die calculator is enkel een eerste richtlijn die voor het gros in de buurt zit. Als jij een hoog metabolisme hebt kan het flink verschillen. Jij zit op 3500kcal per dag met 60nogwat kg lichaamsgewicht? Ik weeg 90 en eet grofweg 3300kcal per dag.
                Train hard or go hormone

Comment

• Had dus iets te vroeg gejuiched dat het beter ging, want zondag nacht werd ik echt niet goed. Naar de dokter geweest maandag, omdat het nogal erg was, die zei een zware buikgriep. Dus ik dacht al nohhh. Maar hij zei dat het meestal maar 4/5 dagen duurde, en gelukkig hij had gelijk. Alleen wat een hel..

Bijna totaal geen last meer van alleen beetje buikpijn nog soms, sinds gister gaat het een stuk beter, vandaag nog beter. Vanavond ff een FB training om er weer in te komen, a.s week knallen op m`n nieuwe schema.

Comment

• Succes kerel.

Comment

• Thankjoe, die FB training was trouwens echt shit, had een mindset van niks. Maar heb wel al epic veel zin in morgen. Maargoed was ook een weekje niet erg goed enz dus dat heeft toch wel invloed.

Comment

• Maak je morgen wel weer goed.

Comment

• Dexie is een sickcunt
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Thankjoe, die FB training was trouwens echt shit, had een mindset van niks. Maar heb wel al epic veel zin in morgen. Maargoed was ook een weekje niet erg goed enz dus dat heeft toch wel invloed.
                            Haha als je anders gewend bent dan heb je voor je gevoel matig getraint
                            Chaka Chaka Boy

Comment

• Zit nog steeds te wachten op die pics van je benen. Maar is kut om te horen ben ook een week ziek geweest.

Comment

• Ohja. Sorry staart, had ze wel gemaakt, speciaal voor jou x.
                                Zal ze vanmiddag ff droppen, aanschouw mijn stokkies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X